Kom bag kulissen på Danmarks Jernbanemuseum

Oplev Danmarks Jernbanemuseum i en unik rundvisning under Kulturens Døgn den 3.-4. maj i Odense

TILMELD DIG HER

3. maj kl. 16 og 17

For alle

Tag med på en unik rundvisning på Danmarks Jernbanemuseum. Følg Formidlingschef Anna Back Larsen og oplev normalt lukkede områder, herunder det ikoniske røde lyntog fra 1935 og den første danske kongevogn fra 1854. Få indblik i forberedelserne til det årlige event 'En stor dag med Koblingerne' og mærk historien tage form.

Danmarks Jernbanemuseum åbner dørene til ellers lukkede områder. Tag med på en eksklusiv tur ledet af Formidlingschef Anna Back Larsen. Mærk historiens vingesus i det ikoniske røde lyntog fra 1935 eller træd ind i den første danske kongevogn fra 1854.

I får også et kig bag kulisserne og ser forberedelserne til det storslåede event "En stor dag med Koblingerne". Her bliver det magiske børneunivers med seks elskelige lokomotiver levendegjort, og I får mulighed for at opleve det hele tage form dagen før arrangementet.

Hvad er Kulturens Døgn?

Kulturens Døgn er et nyt arrangement i Odense, der løber fra den 3. maj kl. 16 til den 4. maj kl. 16. Det fokuserer på at synliggøre byens rige kulturliv og de mange kulturaktører. Det sker ved at samle så mange kulturarrangementer som muligt i løbet af de 24 timer, Kulturens Døgn varer.

Se det fulde program på Kulturensdøgn

Tilmelding

Der er to rundvisninger den 3. maj på Danmarks Jernbanemuseum. Det er gratis at deltage, men kræver tilmelding.

• Kl. 16:00
  • Kl. 17:00

TILMELD DIG HER

Der er få pladser tilgængelige, så tilmeld dig hurtigt for at sikre din plads!