Kom med på juledamptur til Sporvejsmuseet fra København H

5. december 2022

I weekenden den 10. og 11. december 2022 kører vi veterantog fra København til Borup i samarbejde med Nordsjællands Veterantog og Sporvejsmuseet Skjoldenæsholm.

Jule-damptoget, som fremføres med damplokomotivet K 563 giver en skøn tur sydover til Borup, hvor man vil blive afhentet i veteranbusser og kørt til Sporvejsmuseets populære julemarked. Undervejs i toget kan man købe kaffe, the, sodavand og slik i café-vognen.

På julemarkedet er der en masse oplevelser for hele familien. Man kan køre i jule-udsmykkede sporvogne og opleve julemanden komme kørende i ’rensdyrtrukket’-sporvogn. Julemanden vil også underholde og dele gaver ud til børn. Desuden er der forskellig musikalsk underholdning, salg af gløgg og æbleskiver, brændte mandler og pølsevogn.

Årets juletræ kan også købes på museet og transporteres tilbage til København med veterantoget.

Billetsalg:
Billetten er en kombibillet gældende for: Tog fra København H til Borup st. og retur, veteranbus fra Borup st. til Sporvejsmuseet og retur samt entré til Sporvejsmuseet.

Læs mere og køb billetter her.

Køreplan for dagen:

København H Afg.: 10.56