Vær med til årets sjoveste weekend på Danmarks Jernbanemuseum

19. april 2024

Glæd jer til en sjov og spændende weekend den 4. og 5. maj, hvor vi åbner dørene til En stor dag med Koblingerne. Tag hele familien med og vær med til to dage fyldt med kørsler, leg, quizzer, perler og meget mere.

Bliv forvandlet med sjov ansigtsmaling og bliv en del af Koblingernes univers. Løs gåder og hjælp Lokomotivmester Busse med at finde hans værktøjskasse. Lad kreativiteten blomstre ved at lave Koblingerne i perler eller få en unik Koblings-tatovering, der vil gøre dig til en ægte del af holdet.

Vi starter allerede kl. 9 begge dage, og det bedste af det hele er, at alle aktiviteter og kørsler er gratis, når I først har betalt entreen. Og husk, børn og unge (0-17 år) har gratis adgang.

Find mere information på vores hjemmeside og glæd jer til sjove oplevelser med Koblingerne på Danmarks Jernbanemuse