Betingelser for nyhedsmails

Du har ved indsendelse af e-mailadresse til Danmarks Jernbanemuseum accepteret, at museet udsender nyhedsmails til den oplyste e-mailadresse.

Vores nyhedsmail holder dig opdateret om de arrangementer, kørsler og tiltag, der foregår på museet året rundt. Du vil også få link til aktuelle varer i webshoppen. Der udsendes nyhedsmails løbende og cirka en gang om måneden.

Indsamling af data

Ved indsendelse af e-mailadresse giver du samtidig samtykke til, at Danmarks Jernbanemuseum registrerer de oplysninger, som angives ved tilmeldingen. Oplysningerne bruges udelukkende til at sende dig nyhedsmails.

Afmelding af nyhedsmails

Du kan til enhver tid afmelde nyhedmails fra Danmarks Jernbanemuseum. Afmelding kan ske via afmeldingslinket nederst i nyhedsmailen.

Dine rettigheder

Dine rettigheder i forbindelse med behandling af personoplysninger følger loven om behandling af personoplysninger, og du har til enhver tid mulighed for at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig.